اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

خط و ربط| پیشگویی نوستراداموسی عطریانفر!/ از مردم‌مداری رئیسی تا انتقاد تند پزشکیان از اصلاح‌طلبان

بسته پنجم «خط و ربط» حاوی اخبار انتخاباتی روز جمعه دیگر رسانه‌هاست؛ از آنچه کاندیداهای انتخابات در توئیتر نوشته‌اند تا آنچه در گفت‌وگو‌هایشان به آن اشاره کرده‌اند.

خط و ربط| پیشگویی نوستراداموسی عطریانفر!/ از مردم‌مداری رئیسی تا انتقاد تند پزشکیان از اصلاح‌طلبان

گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس: بسته پنجم «خط و ربط» حاوی اخبار انتخاباتی روز جمعه دیگر رسانه‌هاست؛ از آنچه کاندیداهای انتخابات در توئیتر نوشته‌اند تا آنچه در گفت‌وگو‌هایشان به آن اشاره کرده‌اند.

یک خط از خط و ربط نامزدها

لاریجانی در کلاب‌ هاوس گفته: هرکسی مسئول کار خودش است و اگر انتقادی به آقای آملی دارید از ایشان بپرسید و من که قرار نیست تاوان قوه قضائیه را بدهم. قرار نیست کسی نسبتی با کسی دارد پاسخگوی رفتار او باشد.

وی همچنین گفته: جدیت نداشتن در کار، یکی از اشکالات دولت فعلی است.

اگر اصلاح‌طلبان عالمانه رفتار می‌کردند به پیسی نمی‌افتادند!

مسعود پزشکیان هم با انتقاد تند از اصلاح‌طلبان گفته: بعد از رفتار آقای هاشمی رفسنجانی قدرت در دست جریانی افتاد که اگر عالمانه و عاقلانه رفتار می‌کردند و هوای مشتری را می‌داشتند و با کیفیت رفتار و عدالت را رعایت می‌کردند به این پیسی که الان گرفتار شده‌اند، گرفتار نمی‌شدند.

وی همچنین گفته: اینکه دعوا کنی و از قدرت شما را بیرون کنند که نشد اصلاحات. باید بدون دعوا و جدال به اصلاح برسیم

احتکار دولتی خدمات رفاهی!

سعید جلیلی گفته: دولت وظیفه ندارد تا فقط به کارمندان خودش خدمات رفاهی ارائه دهد بلکه این وظیفه او همگانی است. مطابق بودجه سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰، هزینه‌های سنگینی به منظور ارائه خدمات رفاهی اختصاص یافته که آحاد جامعه از آن بهره‌مند نمی‌شوند.

نظر مردم ملاک باشه

سعید محمد گفته: هر کدام از دو شورای وحدت و ائتلاف مرا دعوت کنند، برای توضیح برنامه‌های خود به آنجا می‌روم اما اصل موضوع انتخاب آن فرد نهایی است که آن را قبلا گفتم. دوستان ساز و کاری برای خود دارند اما من موافق این هستم که نظر مردم ملاک باشد نه نظر جریان‌های سیاسی.

مبارزه با فساد کار خود دولته!

محسن هاشمی گفته: مبارزه با فساد در درجه اول کار خود دولت است. وی همچنین گفته: پس از اصلاح قانون اساسی رییس جمهور اختیارات زیادی دارد که البته باید در استفاده از این اختیارات با هوشمندی عمل کند.

اصلاح‌طلب‌ها استاد دوگانه‌سازی‌اند!

سردار علیرضا افشار نیز گفته اصلاح‌طلبان استاد دوگانه‌سازی هستند و نباید آن‌ها را دست کم گرفت. وی همچنین گفته: اصلاح‌طلب‌ها به جای اینکه برای حل مشکلات مردم اندیشه کنند، به سراغ دوگانه‌ها و دو قطبی‌هایی می‌روند که هیچ تاثیری در زندگی مردم ندارد.

اقتصاد کشور را ریسکی نکنیم!

ابوالحسن فیروزآبادی درباره بیت کوین گفته: روزانه بیش از ۴ هزار میلیارد تومان بیت‌کوین در تهران معامله می‌شود.

وی همچنین گفته: خرید بیت کوین به ضرر اقتصاد کشور است. [با این کار] اقتصاد کشور را ریسکی می‌کنیم و کاری می‌کنیم که اقتصاد کشور برود و وارد یک قمار بشود.

رئیس دفتر خود را یک زن می‌گذارم!

زهرا شجاعی نیز گفته: زنان توانمند زیادی در ایران برای مدیریت وجود دارند. رئیس دفتر خود را یک زن می‌گذارم اما معاون اول من یک مرد است تا اگر یک مرد رئیس جمهور شد، معاون اول خود را یک زن بگذارد. 

وی همچنین گفته: جبهه اصلاحات نیازمند نامزد پوششی نیست. رقابت اصلی این دوره  احتمالا میان علی لاریجانی، سید ابراهیم رییسی و اسحاق جهانگیری و مسعود پزشکیان است.

کاندیداتوئیت | از مردم‌مداری رئیسی تا کنایه فریدون عباسی

 

 

 

 

 


اول پاسخگویی درباره عملکرد قبلی، بعد دادن وعده سرخرمن!

ایزدیخواه گفته: دوران هوچی‌گری و انداختن مشکلات به گردن دیگران و دولت‌های قبلی گذشته است.

وی همچنین گفته: داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری باید پاسخگوی عملکرد خود در سمت‌های قبلی‌شان باشند. این افراد قبل از اینکه بخواهند در انتخابات به مردم وعده سرخرمن دهند و یا اینکه به آنان در باغ سبز نشان دهند، باید درباره عملکرد خود توضیح دهند.

موقع انتخابات همه خوب میشن!

نیکزاد هم توئیت کرده: انتخابات ⁩حسن‌های زیادی دارد. مثلا برخی‌ها که حتی با خود قهر بودند مردمی می‌شوند و بین آنها می‌آیند یا برخی‌ها که کوچکترین نقدها را بر نمی‌تافتند انتقاد پذیر شده و پاسخگویی را سرلوحه کار خود قرار می‌دهند. با دیدن این‌ها شاید برخی آرزو کنند که هر چندماه یکبار ⁧ انتخابات ⁩ داشته باشیم.

پیشگویی نوستراداموسی عطریانفر!

عطریانفر گفته: انتخابات ریاست‌جمهوری قطعا به مرحله دوم کشیده می‌شود و احتمال می‌دهم شاهد دوگانه جهانگیری و لاریجانی در این مرحله باشیم.

نامزد غیراصلاح‌طلب در سبد اصلاح‌طلبان نیست!

حسین رسولی گفته: در انتخابات ۱۴۰۰ فقط از کاندیدای اصلاح‌طلب حمایت خواهیم کرد، اجازه نخواهیم داد مثل انتخابات ۸۴، بین نامزدهای گفتمان اصلاحات افتراق و واگرایی باشد و فقط یک نامزد را به مردم معرفی خواهیم کرد.

دیگه چه خبر؟

سخنگوی سپاه با تکذیب اخبار منتشره پیرامون مراجعه نماینده ولی فقیه در سپاه به شورای نگهبان برای اطمینان از رد صلاحیت یک نامزد، گفته: اینگونه اخبار صرف نظر از بی‌اساس بودن، پیگرد قضایی را درپی خواهد داشت.

مجری مناظره‌ها کیه؟

مرتضی حیدری درباره احتمال انتخابش به عنوان مجری مناظرات گفته: تاکنون در این رابطه صحبتی با من نشده و تا آنجایی که اطلاع دارم به کسی دیگری هم چیزی نگفتند ولی روال این است که مجری مناظرات پس از اعلام اسامی کاندیداها و مشخص شدن زمان‌بندی  برنامه‌ها انتخاب می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول